Nut butter LOVE

Love me tender.. love me sweet.

I truly love this nut butter.

Favourite composition at the moment.

Pecan peanut butter

Ingredients: peanuts (roasted, salted) – lots of them, some pecans, a few cashew nuts, some coconut flour, a few dry dates, cocoa powder, some sunflower oil.

Blend. Blend. It’s easy to blend so you won’t break the blender.

De.li.ci.ous.

I wouldn’t have shared this recipe if it wasn’t so special. So good.

Bread sticks love it too.

And I love both of them.

 

Which is your favourite nut butter?

5 Comments

Filed under Wholesome eats

5 responses to “Nut butter LOVE

  1. Ker toliko pišeš o arašidovem maslu sem se odločila, da sprobam še sama. Tole varianto. In sem takoj v dilemi… Katere arašide uporabiti? Katere uporabljaš ti? Kje dobiš “pecans” (a se jih pri nas najde kot ameriški oreščki?)
    Že vnaprej hvala za pomoč!

    • Arašide lahko daš katere koli. Jaz kupim pražene soljene, večji zavitek. Dodam še malo olja, da se laže zmiksa. Ti, ki sem jih zdaj uporabila, so pakirani po 1 kg in stanejo 3 EUR. Pekane sem kupila v Mercator centru, imajo jih tudi na glavni tržnici v pokritem delu. Cena je enaka, 24 EUR/kg. Poročaj, kako ti je uspelo :)

  2. O super si! Hvala ti! Si bom naredila eno mešanico in javim kako je ratalo!

Leave a Reply

